Asiakkaat tyytyväisiä Vähälän toimintaan

Vähälän asiakaskyselyn 2018 tulokset ovat valmistuneet.

20. heinäkuuta 2018

 

Katso toimitusjohtaja Ville Vähälän video asiakaskyselyn tuloksista!

Vähälän asiakaskyselyn 2018 tulokset ovat valmistuneet. Oli hienoa havaita, että valtaosa asiakkaistamme on tyytyväisiä toimintaamme: yli 90 % asiakkaistamme haluaa jatkaa yhteistyötä kanssamme ja olisi valmis suosittelemaan meitä logistiikkakumppaniksi myös muille yrityksille.

Asiakkaamme kertovat arvostavansa erityisesti palveluidemme laajuutta ja vähäläläisten osaamista. Tämä on meille tärkeä tieto, sillä haluamme olla täyden palvelun logistiikkatalo, joka auttaa asiakkaita tehostamaan omaa liiketoimintaansa. Nyt tiedämme, että suuntamme on oikea.

Saimme kyselystä tietoa myös siitä, missä meillä on parannettavaa ja erinomaisia ideoita toimintamme kehittämiseen. Päällimmäinen kehityskohteemme on poikkeustilanteiden parempi hallinta. Teemme kaikkemme tämän eteen, sillä asiakaslupausten pitäminen on meille ensiarvoisen tärkeää.

Asiakkaamme haluavat jatkossa entistä enemmän räätälöityjä erikoispalveluita, kuten sisäänkantoa, pikakuljetuksia, pienten pakettien toimituksia ja erityiskalustoa vaativia kuljetuksia. Myös viikonloppujakeluille tuntuisi olevan tarvetta. Hiljattain kehittämämme Red Wings -logistiikkaratkaisut vastaa näihin toiveisiin. Red Wings hoitaa kaikki peruskuljetustoiminnan ulkopuolelle menevät logistiikkapalvelut, kuten erityisen isojen kappaleiden tai samana päivänä perille toimitettavien lähetysten kuljetukset.

Lämmin kiitos kyselyyn vastanneille!

Markku Rautio, myyntijohtaja

P.S. Käy tykkäämässä Vähälän Facebook-sivuista, niin pysyt ajan tasalla Vähälän tuoreista kuulumisista!